Akty i sceny kukiełkowej rzeczywistości Antosi, czasem soczyście umajone didaskaliami, czasem z dramatu powstałe lub pełne komedii... A bohaterka Antosia każdego dnia gra siebie... Cudowne Dziecko. Bo Cuda się zdarzają...

02 sierpnia 2013

Owocne lato


Lato w pełni. Słońce w szczycie.
Leniwie. W głowie mi raczej nie pisanie. Marzenia mi w głowie. Dorosłam do dnia bez Antki. Jutro dzień dla mnie. Od świtu do świtu Mama poza zasięgiem.... dla mnie to pewnie większe wyzwanie niż dla Antosi. Ale tak mi się zamarzyło.
Dziś w upalny dzień, ciąg dalszy letnich fascynacji.




Lato uwielbiam.

Za owoce.
Za słońce i wodę.
Za temperatury, o których marzę cały rok.
Za zieloną trawę.
Za Antosię w tej trawie.
Za bose stopy.


 
 
 
 



Za długie dni.
Za zachody słońca.
Za zwiewne spódnice.
Za zupy jarzynowe.
Za jabłka w sadzie.
Za morwy u Dziadków.
Za skórę Tosi pachnącą słońcem.
Za owocne marzenia, które w słońcu dojrzewają.


Aha,
Zerknęłam na liczbę odwiedzin. Za Waszą obecność tu, DZIĘKUJE.  Pięknego lata, niezależnie od ilości słońca.



4 komentarze:

  1. A Tobie pięknego dnia już jutro aby był prawdziwym spełnieniem mimo trudnego wyzwania związanego z rozstaniem i tęsknoty. Baw się dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A był.. świetny leniwy i aktywny za razem. Bez patrzenia na zegarek i obowiązków. Troszkę daleko od siebie ale obie zniosłyśmy te dobę zaskakująco dobrze. Może obu nam tego trzeba czasami?

      Usuń
  2. O fajnie!A zdradzisz co robilas? Jak milo
    Jest z nimi, tak czasem potrzeba chyba mniej dzieciowego dnia.Ja sobie taki od czasu do czasu urzadzam.
    A lato...Niby kazda pora roku ma swoj urok, ale wpadne chyba w depresje jak juz znowu zrobi sie szaro, zimno.No nic nie poradze ze sie cala telepie.Moze na stare lata bedzie mi dane wyniesc sie do cieplejszego kraju?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jedz do ciepłych krajów - na pewno Cię odwiedzę! A może w związku ze zmianami klimatycznymi i u nas zrobią się tropiki;)
      Zdradzę, zdradzę...zaraz coś naskrobię

      Usuń