Akty i sceny kukiełkowej rzeczywistości Antosi, czasem soczyście umajone didaskaliami, czasem z dramatu powstałe lub pełne komedii... A bohaterka Antosia każdego dnia gra siebie... Cudowne Dziecko. Bo Cuda się zdarzają...

08 października 2013

Co to jest? To jest dym!

Co to, co tamto, kto to? Jesteśmy na etapie zadawania pytań fundamentalnych. Na nich Antka siada i buduje swoja stabilną rzeczywistość. A ja? Milion razy powtarzam, to lustro, to trawa, to wierzba, to rower, to furtka, to kamyk, to huśtawka.
W końcu jesień, na którą czekałam.







No to łazimy z Panem Szarakiem i karmimy trawą. Na dmuchawce dmuchamy, jemy jabłka z drzewa i śliwki, co dziwnym trafem czekały na nas aż dotąd. Obowiązkowo wcinamy też winogrona w tym naszym podwórkowym menu. Potem kółko graniaste na trawie, w słońcu, póki ziemia nie zamarznie na kość. Ale pytanie co to... pada w każdym momencie. Co to? To jesień Antosiu, na reszczcie złota i sliczna a z Tobą ta jesień jest już na prawdę IDEALNA:)








Kochani DZIĘKUJEMY całym Kukiełkowym zespołem za odwiedziny nas tutaj, chwile temu stuknęła nam piędziesiątka:) Choć pewnie to nie jest zawrotna dla wprawionych blogujących ilość dla nas jest bardzo imponująca. Dziękuję Kochani!


6 komentarzy:

  1. Piękna słoneczna pogoda:) jak na wiosnę:) I słodkie jest karmienie Szaraka mleczami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie... taką jesień da się lubić. A Szarak potem kichał po mleczach więc chyba ma na nie alergie.
      P.S Piękny brzuszek<3 Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Powiem Ci Kochana, że ten szarak, te uszka i to wszystko.. sprawia, że i u mnie ta jesień jest hmm.. że dużo się w niej dzieje. A Antka. A mlecze. A wszystko inne. No cud miód. I przypomniałaś mi, że i ja miałam dzisiaj zjeść nasze winogrona. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie tych, u których dzieje się sporo. U mnie aż nad to co bym chciała.
      U nas winogrona opędzlowane z pomocą szpaków!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała, że to nie stylizacja. Po prostu ubranie. Patrze i też mi się podoba w ogóle żółty kolor to moje odkrycie i lubość ogromna od kilku miesięcy!

      Usuń